niedziela, 6 listopada 2011

Czerwień i granat- kolory sezonu

Hej, Co u Was słychać? Jak obiecałam, dzisiaj drugi post, o którym nie chciałam Wam za dużo mówić :) Jak już po samym tytule widać, będzie on przedstawiał stylizacje, w których użyte będą główne kolory sezonu- czerwień i granat. Ja już na początku roku faworyzowałam kolor granatowy, co okazało być się słuszne, gdyż już w tym sezonie jest on po prostu fenomenem!
W moich nabytkach znajdują się już:
granatowe baleriny z CCC (zdjęcie poniżej), granatowe spodnie z River Island (nie mogłam znaleźć zdjecia), czerwone spodnie z Cubusa (poniżej) oraz czerwony sweter z Cubusa (jeszcze dostępny, zdjecia również nie mogłam znaleźć):

baleriny z CCC

spodnie z Cubusa

Teraz przedstawię Wam stylizacje, w których są ,,użyte" te  kolory:
Magdalena Bobek1.jpg
http://www.milionkobiet.pl/moda/styl-magdaleny-bobek,1909,1,a.html
Tego typu stylizacje z czerwonymi spodniami podobają mi się najbardziej
(uwzgledniając koszulę i pasek)


(google- grafika)
Jestem po prostu zakochana w granatowych koszulach!
Ogółem jak dla mnie wszelkie koszule (jednolite) robią w tym sezonie furorę,
wkrótce zapewne sama zainwestuję w podobną jak na zdjęciu (podejrzewam, że jaśniejszą).
A Wy macie w swojej szafie, coś granatowego lub czerwonego? Jestem pewna, że Wam sie przyda!
Pozdrawiam,
Andy.

Ps: Jutro recenzja toniku matującego z Nivea Visage do cery mieszanej i tłustej, a już wkrótce
przedstawię, jak powinno się dbać o poszczególny rodzaj cery, polecając kosmetyki, które ,,testowałam" na sobie :)- czyli głównie kosmetyki do cery mieszanej :)
Jednakże dzięki opowiadanią moich koleżanek, posiadających inny typ cery niż ja zapmiętane kosmetyki postaram się wymienić i po krótce opisać. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz